Vandel Hotel - Bed & Breakfast - Billund
55.70888, 9.21412Beskrivelse
Vandel Kro Billund, som ligger 4,9 km fra Syvårssøen, har fri WiFi i hele ejendommen. Gæsterne vil sætte pris på nærhed til Egnsmuseetl, som er 450 meter derfra.
Beliggenhed
Hotellet ligger i Billund og ligger 7 km fra byens centrum. Nærliggende attraktioner inkluderer Vandel Bunker-Museum.
Det nærmeste busstoppested er Vandel, inden for kun 500 meter. Det vil tage 10 minutters i bil at nå til Billund lufthavn.
Værelser
De klimatiserede værelser på Vandel Kro har en minibar, en værdiboks og et skrivebord. Disse rum tilbyder udsigt over terrassen. Som ekstra er der en bruser og en hårtørrer.
Mad og drikke
Her tilbydes der hver morgen en morgenmadsbuffet. Gæsterne kan nyde mådtid på indendørs restaurant. Denne lounge bar er ideel til en afslappende drink.
Vigtige oplysninger om Vandel Hotel - Bed & Breakfast
| 💵 Laveste værelsespris <br /> | 1120 DKK |
| 📏 Afstand til centrum | 6.8 km |
| ✈️ Afstand til lufthavn | 8.9 km |
| 🧳 Nærmeste lufthavn | Billund Lufthavn, BLL |
Beliggenhed
- Populære seværdigheder
- I nærheden
- Hoteller i nærheden
Anmeldelser om Vandel Hotel - Bed & Breakfast
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 25 Okt
hvis vi er i billund igen, overvejer at bo her igen. meget almindeligt værelse med en ideelt beliggenhed, fornøjeligt ophold generelt. panorama-udsigt, en pæn balkon, dejlig seng også. uoverraskende flot personale og en god restaurant på stedet.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 07 Aug
Helt fantastisk personale og dejlig swimmingpool. En betagende strand, meget cool udsigt. Jeg kunne godt lide den førsteklasses beliggenhed inden for 10-min kørsel til Billund lufthavn. Værdifulde hotelværelse med en behageligt seng og privat badeværelse. Morgenmaden var fuld af mange lækre produkter såsom frugt, kaffe, smør og bagværk...
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 23 Jan
Ved ikke, den kolde øl
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 10 Jan
Vandel kro er en tidslomme fra dengang man havde kronhjortbilleder på væggene udført i korssting. Kitchet - og det kunne være på den fede måde. Min datter på 6 år sagde som det første da vi kom ind på værelset " føj hvor her lugter af gammelt røg" - og det var rigtigt. Kroen lugter af gammel sur cigar - både på værelset og i reception og spiseområde. Stilen går igen på menu kortet, hvor der ikke er skyggen af en salat! Kåldolmer og bøf med kartofler og bløde løg - det kan man få. Personalet var venligt og imødekommende. Kroen ligger tæt på lufthavnen og der er lufthavnstransport for rimelig penge, hvilket betyder man kan lade bilen stå her under ferien i udlandet.
Om jeg vil anbefale Vandel kro? Umuligt at svare nej eller ja til. Er man ryger og ikke sippet med at gulvtæppet på værelset har temmelig meget patina og sikkert er af samme dato som den broderede kronhjort på væggen, så ligger Kroen jo dejlig tæt på lufthavnen. Men den trænger til renovation - flere steder får man et historisk indblik i hvilke tapeter der har været brugt gennem tiderne (huller i de øverste tapetlag) og menukortet skal ha et pift så man fx også kan få en kvalitets Cæsar salt eller lignende. Det kunne være fedt om man ved en renovation kunne bevare tidslommen, så smid endelig ikke kronhjorten ud!!! Men røgen skal ud, der skal frisk luft i værelset hvilket også indebærer større vinduer at lukke op.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 31 Dec
Rent og pænt - god service fra krofatter...
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 22 Dec
at vi fik et værelse med bad trods anden bestilling
larm fra tilstødende selskabslokaler (også udenfor værelset)
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 14 Dec
Daws. Vi havde en enlig overnatning på kroen,blev booket senere ind end vi havde regnet med,da en af gæsterne vi var sammen med ikke havde lyst til at forlade den fest vi var til. Men venlig herrer kom straks kørende og fik os lukket ind,tak for det(godt at fodboldkampen DK & Holland var færdig).
Der var ikke noget at udsætte på kroen,fint morgenbord kaffe osv.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 02 Dec
Helt fint til vort formål, god mad med familien og OK overnatning og meget fredeligt.